22.5.2012



               :)

Onpas jo vierähtänyt aikaa siitä kun viimeeksi kirjoittelin tänne blogiin... Lupasin jo silloin aikaisemmin että kerron jotain itsestäni. :)

Olen siis 21- vuotias nainen. Horoskoopiltani olen kaksonen ja kohta ne synttärit tässä jo onkin... Elikkäs 22 lähenee uhkaavasti.

Asustelen mustan kissani Mion kanssa kerrostalossa ja sinkkuna olen viihtynyt jo pitemmän aikaa. Eipä tässä mitään valittamista ole toisaalta, koska saa mennä ja tulla miten haluaa.

Harrastan lenkkeilyä, ruoan laittoa, musiikin kuuntelua ja lukemista. Viimeeksi luin Sofi Oksasen Puhdistuksen. Musiikki makuni on aika kirjava, eli melkeimpä kaikki popista rockiin menee.

Tällä hetkellä olen työtön, mutta on tullut tehtyä kaikenlaista työtä... Olen ollut lehtien jakajana, jäätelön myyjänä, siivoojana, ikkunanpesijänä, lasten hoitajana ja kukkien istuttajana. 

Eiköhän tuossa ollut ne tärkeimmät asiat itsestäni.



 

 

 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti